Kavättalvella 2018 siis odoteltiin Helsinki Beer Festivalia ja CEO Jussi Laukkasen jo marraskuussa 2017 Kauppalehdessä hehkuttamia uudistuksia, yhtiön uutta "kirkastettua" kansainvälisen tason brändiä ja breikkaamista vientimarkkinoilla.
Huhtikuussa 2018 Saimaa Brewing Company esittelee HBF:ssa Kaapelitehtaalla uuden kirkastetun brändinsä.
Toukokuussa 2018 Malmgårdin Panimon oluiden valmistus aloitetaan pahvisen tunkkaisesta talonmaustaan tunnetussa Saimaa Brewing Companyn Mikkelin panimossa, mikä ei jää oluenystäväin laajaa huomiota vaille.
Mikkelistä lähtee alukesällä 2018 laajalla jakelulla "uuden kirkastetun brändin" olutnäytteitä olutblogistien ja -harrastajain arvioitavaksi; ja hyvinhän siinä ei käynyt.
CEO Jussi Laukkanen antaa svengaavassa videohaastattelussa mikkeliläistuotteiden raikastumislupauksen.
Kuuman kaljakesän 2018 päätteeksi kenkää Malmgårdin Panimon perustajajäsenelle Markku Pulliaiselle ja kollegalleen Stefan Nymanille, molemmat myös panimon omistajia. Parivaljakko ei tainnut olla CEO:n mieleen; olivat jopa kahtena kesänä kutsuneet Kusettajan Helsingin Craft Beer -festivaalille Malmgoordin toimitsijalätkä kaulassa.
Lokakuussa 2018 viimein kenkää CEO Jussi Laukkaselle. Tuomas Markkula lennosta toimitusjohtaksi.
Marraskuussa 2018 Saimaa Brewing Companyn edellisen toimitusjohtajan kesäisessä videohaastattelussaan lupaama tunkkaisten pahvikaljojen raikastuminen ei näytä alkuunkaan toteutuneen:
http://arijuntunen.blogspot.com/2018/11/arde-ja-kusettaja-arvioivat-taas-mbh.html
http://kusettaja.blogspot.com/2018/11/saimaan-kirottu-pahvinen-perinto-onko.html
Kummasti kuitenkin kuuluu ainoisiin suomalaisiin pienpanimoihin, joiden tulos on plussalla. Tutkimattomat ovat markkinatalouden tiet..
VastaaPoista