Saimaan Juomatehtaan toimitusjohtaja Jussi Laukkanen lupasi taannoin Kauppalehdessä kasvojen kohotusta ja uutta ryhtiä mikkeliläistehtaan tuotantoon ja tuotteisiin, sekä kesään 2018 mennessä uuden, "kansainvälisillä markkinoilla menystymismahdollisuuksia omaavan kirkastetun brändin"!
Luopuneeko Saimaan Juomatehdas samalla, jo uuden kirkastetun brändinsä uskottavuuden tähden, kulahtaneesta "Suomen palkituimmat oluet ja siiderit"-festaritiskistään.
Sillä keväällä 2018 olisi kerrassaan anakronistisen hupaisaa vedota erään helsinkiläisen ikkunattoman panimoravintolan takahuoneessa [!!!] joskus männä vuosina 200 litran ainutkertaisina erinä keitetyttyihin, toki palkittuihin oluihin...
... Tiedän noiden palkittujen oluiden tekijänä, että että ne olivat oman aikansa tuotoksia, ja että nykyskenessä niillä tuskin enää olisi mitään asiaa palkintosijoille!
Saimaan Juomatehdas satsannee siis määrätietoisesti, parhaan kykynsä mukaan, tuotteidensa laatuun Mikkelin tehtaallaan ja, vihdoinkin, hankkii siis kunniallisesti itse palkintonsa uudella kirkastetulla "kansainvälisen tason brändillään" räyhäkkään reklaamiretoriikkansa vakuudeksi; näissä pyrinnöissä pidän peukkuja SJT:lle ja odotankin sille runsasta kilpailumenestystä HBF:ssa ja merkittävissä kansainvälisissä kisoissa sekä kesähelteillä päästä täyttämään jääkaappini uusilla raikkailla, mikkeliläisillä maailmanluokan craft-kaljoilla!
Helsinki Beer Festivalilla nähtäväksi jää myös, jatketaanko Crafty-siiderin markkinointia "aitona".
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti